Mu?

Nu vet jag att jag inte skirvit på bra länge. Är just nu på Öland och bara njuter av livet under en blå himmel utan moln. Hade väl inte tänkt att blogga överhuvudtaget härifrån. Men såg en kommentar i mitt senaste inlägg, att jag ser ut som en ko. Jag känner att du behöver en bekräftelse att jag sett detta. Men jag kan inte relatera till det är jag rädd. En ko ser jag inte ut som. Om du känner ett så stort hat emot mig skulle jag vara jätte tacksam att du tog upp detta med mig. Jag kollade igenom mitt hatlista senast idag och den var tom så jag är säker på att vi skulle kunna prata & komma överrens.


/ E


Kommentarer
Postat av: Zöger

haha va skön du är! verkar härligt me öland men det inte helt fel hemma heller. vi ses

2008-07-17 @ 01:36:56
Postat av: Anonym dude

Du ser verkligen inte alls ut som en Ko! Du är jättefin!!!

2008-07-17 @ 18:38:07
Postat av: Linn

Du är urgullig:D ha de så skönt på Öland och vila upp dig!

2008-07-18 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0