Rusning

Precis på väg till träning med Johanna. Hon & Linn har varit här nu under dagen och skulle sola, men vart var solen? Johanna ju med sig Kerstin också som är så bedårande så man smäller av, har lite bilder att dela med mej av senare men nu ska jag rusa.
Har förresten fått tillbaka min mobil som var helt fixad & jag hade alla nummer, sms & bilder kvar, förstår ni hur glad jag blev! Och Inte en krona kostade det heller! Sen gick det vrålfort, killen på Dialect var skit förvånnad över att de gick så snabbt. Har också lyckats boka in mig på lite bättre tider med intensivkursen, det blir i Sala nu, ingen som vill vara med?
Ikväll blir det Gregers med Johanna & Linn.


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0