Bara regn hos mig

Aldrig varit så nervös som jag var idag, trots att jag var rätt lugn när jag kom dit så blev jag ett nerv vrak direkt när jag satte mej i bilen. Och de gånger då det inte gick som jag ville trodde min syster (som fick vara med i baksätet) att jag skulle explodera vilken sekund som helst. Men det gjorde jag inte, otroligt nog. Något frustrerande var att han jag körde med bröt, så jag störde mig ganska rejält på det också. Och det är honom jag ska ha nästan alla lektioner med vecka 32-33 (som jag lyckades byta till turligt nog!).

Lyckades även fixa så jag kan gå på G´s fest på lördag. Skulle egentligen åka till Öland på fredag, men jag vägrade. Lyckades fixa så jag åker buss nu på söndagen.

Jag tror att om det fortsätter regna så kommer min bunker (som jag kallar mitt rum) bli översvämmat. Antingen för allt jävla vatten eller av mitt raseri, det får fan inte vara såhär!


/ E

Kommentarer
Postat av: caaaroline

Inte nu längre (regnar det alltså)!!!

2008-07-10 @ 12:44:34
URL: http://candl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0