En soldyrkares paradis

Det var vemodigt att lämna mamma & pappa på Öland, men det var skönt när jag väl kom hem & äntligen fick sova i min egen säng.
Känner att jag håller på att bli sjuk. Vilket inte får hända eftersom redan nu på lördag åker jag & tjejerna till Turkiet (Alanya) och då måste jag ha full energi. Så fram till dess tänkte jag bara ta det lugnt, sova ut & dricke thé. Känner redan att thé delen är jobbig eftersom det är såå varmt ute att jag inte vet hur jag ska ta mig upp ur poolen. Men att ta de lugnt funkar ju bra när man är en riktig soldyrkare & det ska bli kanonväder resten av veckan. Tycker Sverige är så underbart under sommaren när det är såhär. 

Jag längtar efter att få börja packa, det är någonting med den där känslan att känna att man är på väg. Herregud om TRE DAGAR åker vi ju! För er som inte har koll blir det alltså: Jag, Johanna, Emelie, Carolina, Linnéa & Maja som åker. Jag & Johanna kommer dela rum på ett hotell som heter Gardenia. Emelie & Maja bor på ett hotell bredvid vårat och Linnéa & Carolina bor på hotellet bredvid deras. Vi bor alltså på olika men har typ bara 50m mellan varandra vilket bara är kanon tycker jag! Känner att jag börjar tagga till nu. Letar febrilt efter ett par högtalare man kan ha till ipoden som jag & Johanna kan ha på rummet. Men alla är ganska dyra, undrar om ÖB har några?

Och nu är det inte länge alls kvar tills jag fyller 18! Mindre än en månad!


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0