1 juni

Jag har alltid varit otroligt dålig på att uppdatera på helger, jag undrar om ni lärt er det, för på helgerna minskar alltid mitt bloggantal till hälften, och det gör mig så glad i att vet att ni inte sitter vid datorn hela helgen.

Har egentligen bara jobbat den här helgen och njutit av vädret. Skulle ju sola baksidan, som med allt annat jag gör så överdrev jag & blev så röd på ryggen att det var outhärdligt. Folk har börjat kommentera hur brun man är, ska ge syrran en riktig match när hon kommer hem. Konstigt hur mycket jag saknar henne nu, tror det är för att det är nedräkning. Kl 7.00 på onsdag ska vi hämta jäntan på Arlanda, jösses får ont i magen av att tänka på det.

Min älskade granne Rikard kom sedan för att bada med sin Emelie. Sådana där tillfällen så jag önskar att jag också hade någon att kasta runt i poolen.
På tal om det, har jag total bikini panik, har fortfarande inte hittat något för sommaren. Jag är kär i den här från Victorias men jag vet inte hur snabb leveransen till Sverige är därifrån känns inte så värt ifall jag får den i Augusti liksom. Någon som vet?



För hela året har jag väntat på: juni juli augusti

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0