Avslutning

Igår fick jag sommarlov på riktigt & jag kunde inte låt bli att tänka på skillnaden. När jag var yngre hade jag alltid köpt en ny vit klänning tre veckor i förväg, gick upp en timme tidigare för att krusa håret, sommarkänslorna bara svämmade över O.S.V. Igår drog jag på mig det som funkade och väl i skolan var knappt någon där. Och på kvällen, herrejäklar, det var ju årets händelse, då man skulle dricka som allra mest. Igår kväll satt jag & Johanna & kollade på film. När hände detta liksom? Är det för att vi vet bättre eller är det ingen idé att fira ett sommarlov när man inte tar studenten?

Johanna skulle igår visa hur duktig hon var på att köra. Jag var helt livrädd & efteråt trodde jag verkligen att jag skulle spy, så yr var jag.


/ E


Kommentarer
Postat av: Krishan

Hon är ju grym på att köra, riktigt rally-kalle den johanna;)

2008-06-12 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0