Karamell

Jag hade fantastiskt roligt igår på mammas fest. Mitt & isabelles tal blev jätte väl mottaget. Vi festade hela natten med mammas släkt & vänner, vi fick verkligen se en ny sida utav henne. Är verkligen skit glad att jag fick komma, många föräldrar kanske inte vill att barnen ska delta i sådana sammanhang. 
Det var häftigt att så många kom, var ju lite dåligt med killar som jag kunde ragga på, bandet var dock unga  fräscha, fick skjuts hem av dom, men inget mer med det ;). Jag kände mig i alla fall väldigt snygg igår i min gröna klänning. Alla tyckte jag såg ut som en karamell. Det var även de som sov över här som solat nu under dagen, så man känner verkligen att lugnet börjar komma tillbaka till huset, nu när alla åkt hem.
Det var underbart att mina vänner: Johanna & Caroline var där för att hjälpa till med serveringen & kanske hålla mig på benen ;).

Imorgon är det meningen att vi ska till skolan för att lämna tillbaka datorerna och delta i klasskampen. Det gör mig verkligen ledsen att behöva lämna ifrån min bärbara, den är ju så praktisk! Jag funderar iaf på om jag ska till skolan på tisdag istället då vi ska ha "mentor dag", tycker jag kan lämna in datorn då istället. Känns inte bra att åka nästan 6 mil för att kasta kubb?


/ E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0