Festival

min syster är just nu på väg till en kompis som hon sedan ska sällskapa med till Hultsfred. Själv skulle jag aldrig kunna vara på festival, för mycket människor, lera & musik jag inte gillar. Sedan tanken på att så många människor under så lång tid inte duschar & har sex med varandra i äckliga tält. Nej skulle jag vara intresserad att faktiskt uppleva det skulle jag nog bo på hotell under nätterna.

Idag spelade vi minigolf, jag är verkligen skit duktig på det. Fattar inte varför, jag har liksom känslan, spelade med Sanna & Evelina (jag vet!). Sanna är ju alltid lika intressant att titta på när hon utövar någon typ av "sport", gör allting roligt. Sedan åt vi lunch på ett jätte gott ställe & efter det gick vi på bio, Indiana Jones. Har inte sett någon av de tidigare filmerna men jag gillade den inte särskilt mycket ändå. Jag sträcker mig till okej, men jag är alltid glad när vi får göra såna där roliga småsaker. På det hela taget en mycket trevlig dag.

Ikväll är det fotboll, ville jätte gärna se den på ett lite "roligare" sätt, men imorgon ska jag på avslutning & är otroligt trött. Har ni förresten sett att man kan se matcherna på SF bio nu? Är inte det helt jäkla genialiskt?


/ E

Kommentarer
Postat av: Krishan

haha, håller med dig helt och hållet.. festivaler är inget för mig heller.. skulle nog må psykist dåligt över att bo tält och massor med lera omkring mig.

2008-06-11 @ 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0