Hem & iväg

Kom nyligen hem ifrån Norrköping där jag hade det kanon trevligt både när jag firade Marcus och när jag umgicks med Alex. Jag gillar verkligen den där staden mer & mer, finns nog stor risk att jag flyttar dit någon del av mitt liv.

Hela min kropp bara skriker att den inte orkar mer nu men just nu håller jag på att packa eftersom imorgon bär det iväg till Sandhamn med Linnéa, Maria & Johanna, vi skulle ju varit fler men sjukdomarna hindrar. Jag känner verkligen för att sova till nästa söndag, jag är verkligen så trött. Vårt schema blir ju inte bättre sen när vi kommer hem, kräftskivor, midsommar & hamnfestivalen är ju bara några av de saker vi ska sysselsätta oss med. Men det är ju precis såhär ett sommarlov ska vara!
Vi kommer i alla fall hem på onsdag kväll.


/ E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0