hemma igen

Men vad faantastiskt vi har haft det! Linnéa bodde underbart därute på Sandhamn. Vi åt gott, drack gott & mådde gott. Vi hade jätte bra stämning och hade hur trevligt som helst, det hela var som en prips blå reklam. Trots att det regnade/haglade här hemma hade vi inte ett moln på himlen därute och vi kunde sola heela tisdagen. Jag är väldigt lycklig att jag har underbara vänner att dela såna här underbara minnen med.

Nu ska jag njuta av min egen säng, imorgon blir det kräftskiva här på gatan, jag är ju extremt bra på kräftskivor säger mina vänner ;).

Avlsutningvis vill jag tacka Linnéa för jag fick följa med till hennes favoritplats på jorden!


/ E
ni med Facebook har lyxen att hitta fler bilder där...
   
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0