mamma 50 år

min blogg har krånglat otroligt mycket de senaste dagarna..

Har ni någonsin stannat upp och bara känt att ni är otroligt lyckliga med livet? Det är så jag känner nu & det är verkligen fantastiskt. Jag älskar att leva & jag älskar mitt liv! Det är viktigt att ta vara på den känslan & det är precis vad jag gör nu!
Min syster är äntligen hemma & det är så skönt. Det blev många tårar på Arlanda, hon är skadat brun.

Studentdagen var så otroligt rolig, den var helt perfekt faktiskt. Sofie & Sandra bjöd in oss på mottagningar & kvällen slutade hos Victor Ax för en underbar sommarkväll.

Idag är också en rolig dag att se fram emot, min mamma fyller 50 år idag. Ni kan se henne i EP (om ni har den sanna lyckan att prenumerera på den skit-tidningen). Om ni ser henne kan ni väl ropa Grattis. Ikväll blir det ett stor firande på Lambert Hall för henne, med 85 gäster, något vi gjorde i ordning igår. Jag tror det kommer bli grymt. Jag får inte riktigt till mitt tal men jag ska slipa på det nu, syftet är att få alla att börja gråta. Jag & mamma står varandra otroligt nära och jag ska göra allt för att hennes dag blir den bästa. Ju äldre jag blir inser jag att mamma är en av mina absolut bästa vänner.

 / E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0