Västerås

I bikini paniken bestämde jag mig för att åka till Västerås för att leta med hjälp av Caroline, fan vad hon är bra på det där. Hittade en jätte fin prickig från Panos & en bikinitopp från CK.

Letat efter min favorit klänning hela dagen nu. Ville ha den på mammas femtio års fest på lördag. Klart jag har annat att ha på mig, men nu handlar det mer om att jag bara måste hitta den. Är verkligen skit ledsen över att den är borta, hade den på vårfesten i nian. Det värsta är att jag tror den är kvar någonstans runt medelhavet.

Imorgon ska jag i alla fall till skolan för att skriva matteprov, känns skit konstigt att åka dit igen, men efter det behöver jag inte dyka upp förrän onsdag nästa vecka då det är officiel avslutning.

Kollade femdagars prognosen, det blir bara stora solar utan moln, och Emelie ska åka till Magaluf imorgon där det är kasst väder. Kul för henne, men jag stannar här.


/ E

 En förlorad älskling

Kommentarer
Postat av: becca

Hurru. de var ju den 4 man skulle göra matten?

2008-06-03 @ 10:42:35
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0