Alla utom jag

Idag när jag kom till praktiken så stod underbara Ebba där med sitt smittsamma leenden och jösses vad glad jag blev av att se henne. Ååh! Det fortsätter gå bra på Body Shop och jag tror att de är nöjda med mig för de har redan bett mig att jobba under julen! Det är väldigt mycket saker att hålla reda på men det känns som att jag kommer in i det ganska fort. Klart jag får göra mycket skitgöra som att damma av alla hyllor (och fy fan vad många hyllor det är!) men det gör inte så mycket för jag märker verkligen hur mycket de uppskattar det, och det är det viktiga för mig.

Det är lite krig här hemma för mamma & pappa har bokat en sista minuten resa till Gran Canaria 6e december och jag får inte följa med. Syrran ska till Paris dagen innan och Johanna ska ju till Egypten på söndag också, så alla ska iväg utom jag! Nej då, jag är inte sur egentligen, men lite avundsjuk och låtsasgrinig kan man väl få vara?


/ E

Kommentarer
Postat av: ebba

söta söta du :)

2008-11-23 @ 15:19:05
URL: http://ebbawassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0