Klä sig anständigt

Jag tror att jag lyckades fixa provet idag och imorgon är min sista dag i skolan den här terminen. Kommer tillbaka vecka 6 nästa år. Hjälp vad läskigt att tänka på det!
Ringde till Body Shop idag för att höra om de ville att jag skulle ha något särskilt på mig när jag börjar där på måndag. De sa att de "klär sig anständigt" (?!). Jag kunde ju inte rakt ut fråga "men hur?" så jag fick luska fram exakt hur, man vill ju göra ett gott intryck. Och förståss skulle det vara svart svart och svart. Wopido, behöver shoppa!

I min 1.60 säng kan man tycka att Cosmos har ganska många alternativ att lägga sig på för att vi båda ska få plats och ha det mysigt. Men som det uppmärksamhet-geni han är så lägger han sig precis i mitten och jag fick typ 70 cm att ligga på, jag som är så van att breda ut mig ordentligt.

Och man har ju inte hjärtat att flytta honom heller.


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0