oerfarna pendlare

Det som får mig att gå upp på morgonen är ofta tanken att "jag somnar om på bussen" men jag är lärt mig att på just en måndagsmorgon förstörs den här rutinen. Det är alltid 4 st tjejer som går på bussen (07 bussen!) som alltid ska kackla som en jävla hönsgård, det går inte ens att förklara hur ofta jag varit på väg och be dom hålla käften! Jag är inte överdrivet känslig men när de nästan vrålar åt varandra och as flabbar, folk vill ju sova! Och de går på ganska sent så bussen är nästan alltid full så jag kan inte flytta mig heller. Detta var i alla fall sista måndagen som jag behövde stå ut med detta, men ändå!

Talet idag gick bra. Ska nu skriva en bok om mig själv på 10 sidor, kan nog blir väldigt roligt. Inte vad jag gör i mitt liv, mer tankar som format mig hur jag är idag. Tur att man tänkt en hel del genom sitt liv då, hehe.


/ E


Kommentarer
Postat av: ebba

oerfarna pendlare är faktiskt ett i-landsproblem

2008-11-11 @ 09:08:39
URL: http://ebbawassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0