Tillbaka till skolan

Min pappa äälskar söndagskvällar. Själv tycker jag de mest är kvällar blandade med tristes och ångest inför veckan som kommer. I alla fall den här veckan som innehåller 2 prov, inlämning av uppsatser och kompleteringar.
Eftersom när vi väl gått ut på praktik (v47) så är terminen för vår del mer eller mindre avslutad eftersom vi blir borta i 10 (!) veckor. Det här skapar panik hos lärare och oss elever att få allting klart, har uppnåt alla målen och förhoppningsvis visat att vi förtjänar de betyg vi vill ha och eftersom många av kurserna är på 50 poäng så gäller det att ligga i. Därför var det här lovet mycket välbehövligt och jag tror det kommer svida rejält i kroppen när väckarklockan ringer imorgon.


/ E

Kommentarer
Postat av: E.

två prov?? vilka tå prov.. ? Annicas och ? Herregud vilken ångest jag fick nu :P

2008-11-03 @ 15:54:41
URL: http://emmacarolinanyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0