en talare?

Fy vad dålig jag varit på att blogga!!

Nu är i alla fall helgen förbi och det har blivit utgång både fredag och lördag. Igår var jag syrran, Danielle och min kusin till Konrad i Västerås och jag hade verkligen jätte kul. Har aldrig dansat så mycket och i mina nya skor fick jag enorma blåsor.

Sitter här nu och försöker skriva klart talet till min mamma som jag ska hålla på min svenska c imorgon och det blir fasiken ALDRIG bra. Kommer bli väldigt annorlunda att hålla ett tal för någon som inte befinner sig i lokalen. Det här är ju sista veckan innan praktiken så det är bara att köra på har ett prov senare i veckan. Ska bli kul med praktik på samma sätt som det kan bli ganska tråkigt att inte träffa klassen och ha de ganska lata dagarna som jag faktiskt nu har.


/ E

Kommentarer
Postat av: caroline

Wow, så du köpte skorna ändå din busunge!!!

Kul att ni hade det kul.

2008-11-10 @ 11:18:05
Postat av: ebba

Inte en chans att de har gjort det ;)

BRA :D kommer och kikar förbi dig nästa vecka då :D

2008-11-10 @ 13:52:48
URL: http://ebbawassman.blogg.se/
Postat av: lina öberg

vi hade också ont i fötterna, men det lönade sig för vår del, vi fick lite fribiljetter när vi gick hem.

det var lite roligt att den första man träffade på kon från enk ;)

2008-11-11 @ 17:21:13
URL: http://slemlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0