Grattis Caroline!

Igår var jag fylletaxi. Jag lovar att jag satt i bilen i typ tre timmar skit sent på kvällen, kunde riktigt känna hur det började sticka i ögonen. Obehagligt, men man måste ju ställe upp.

Ikväll ska jag fira min underbara vän Caroline som fyllde 18 år igår, men vi firar henne idag med middag och sen ska vi ut! Vi firar också Gabriella som fyllde år för ett tag sen. Jag tror att vi får super kul.

Annars så gick mitt historiaprov igår hyffsat, är inte nöjd men jag tror jag klarar mig. Njuter verkligen av tanken att jag har lov nu. Åh såå skönt! Det kommer verkligen lägligt också. Lovet ska spenderas till att leta praktikplats och knäcka en projektarbetsidé, men det där tar jag sen. Idag ska jag bara fokusera på ikväll!


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0